Nevíte si rady se svými zaměstnanci?


Potřebujete informace nebo školení na to, jak zvládnout tým pracovníků a neztratit autoritu? Být jen manažerem, či přímo zaměstnavatelem nestačí. Potřebujete lidem rozumět, umět se k nim chovat, správně podávat informace a efektivně řešit nepříjemné situace. Váš tým zaměstnanců potřebuje nejen řídící osobnost, ale i někoho, kdo ví, co dělá a umí lidem i příkazy podat tak, aby je brali vážně a pozitivně. Jak se všechno naučit a být nejlepším na vedoucí pozici? Odborníkem v této oblasti je PhDr. František Hroník, který se zabývá řízením lidských zdrojů a vydal i několik zajímavých knižních publikací. Je ředitelem agentury Motiv P, která vám pomůže dostat ze sebe víc.

Všechno, co potřebujete vědět

Být úspěšným manažerem není jednoduché. Jak manažer, tak zaměstnanci musí procházet pravidelným školením, vzděláváním a nabírat zkušenosti, aby se z nich stali úspěšní vedoucí, ale i podřízení pracovníci. František Hroník vám dokáže vykouzlit ztracené sebevědomí již během několika málo minut. Jeho konference můžete sledovat, i jako záznam online.